Ανουνάκι – οι εξωγήινοι δημιουργοί μας
(περίφημο ροκ μιούζικαλ σε κινούμενα σχέδια)
βίντεο
Ανουνάκι – οι εξωγήινοι δημιουργοί μας (περίφημο ροκ μιούζικαλ σε κινούμενα σχέδια)
|
Περιγραφή της ταινίας
Η ταινία Ανουνάκι είναι η πρώτη εναλλακτική ιστορική εξιστόρηση σε μορφή ροκ μιούζικαλ κινουμένων σχεδίων, της δημιουργίας του ανθρώπινου σώματος και πολιτισμού. Η ταινία δημιουργήθηκε από το βραζιλιάνικο συγκρότημα ροκ Αγγελιοφόροι του Ανέμου και βασίζεται σε μεταφράσεις αρχαίων πήλινων πλακών που βρέθηκαν στα ερείπια της Σουμερίας, την οποία κάποιοι θεωρούν λίκνο του ανθρώπινου πολιτισμού.
Τα αρχαία σουμεριακά κείμενα αναφέρονται στους Ανουνάκι ως «εκείνους που κατέβηκαν από τον ουρανό», μια φυλή εξαιρετικά ισχυρών και προηγμένων όντων που κατασκεύασαν το ανθρώπινο σώμα και διαμόρφωσαν τον ανθρώπινο πολιτισμό πριν από εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια.
Από τη Βικιπαίδεια:
«Ο Μαρδούκ ήταν ο ύπατος θεός της Βαβυλώνας, προερχόμενος από το πανάρχαιο σουμεριακό πάνθεο των Ανουνάκι».
https://el.wikipedia.org/wiki/Μαρδούκ
Αντλώντας από τα συγγράμματα του ειδικού στον πολιτισμό των Ανουνάκι αρχαιολόγου ερευνητή Ζαχαρία Σίτσιν, η ταινία Ανουνάκι αρχίζει με την κλήτευση του Εντουμπσάρ, κατοίκου της πόλης Εριντού, «υπηρέτη του άρχοντα Ένκι, του μεγάλου θεού», ως κύριου γραφέα του. Για σαράντα μέρες και νύχτες ο πιστός γραφέας καταγράφει όλη την ιστορία των Ανουνάκι σε ιδεογράμματα, όπως του την διηγείται ο Ένκι.
Σύμφωνα με την ιστορία αυτή, ο δωδέκατος πλανήτης, γνωστός ως Νιμπίρου, κατοικούνταν από ανθρωποειδή όντα πολύ παρόμοια με εμάς τους ανθρώπους. Αφότου η ζωή στον πλανήτη τους απειλήθηκε από εκτεταμένες ηφαιστειακές εκρήξεις, οι εντάσεις στην κοινωνία τους έγιναν τόσο επικίνδυνες όσο τα ίδια τα ηφαίστεια.
Μια εξερευνητική ομάδα στέλνεται στο ηλιακό σύστημα, ελπίζοντας να βρει θεραπεία για τον θνήσκοντα κόσμο τους. Η τύχη τούς χαμογελά και οι Ανουνάκι βρίσκουν τη Γη. Εδώ ο αέρας ήταν αναπνεύσιμος, ο καιρός υπέροχος και οι πόροι άφθονοι. Ιδιαίτερα ο χρυσός.
Όταν ο Νιμπίρου προσέγγισε την τροχιά της Γης, περίπου το 432.000 π.Χ., οι Νιμπηριανοί χρησιμοποίησαν διαστημικά σκάφη για να στείλουν άτομα και βασικά αγαθά από τον πλανήτη τους στη Γη. Αφού έφτασαν στην επιφάνεια, τα προηγμένα όντα ίδρυσαν βάσεις στην αρχαία Μεσοποταμία. Στη μνήμη της μητρόπολής τους στον πλανήτη Νιμπίρου, οι Ανουνάκι έχτισαν την Εριντού, το πρώτο τους φυλάκιο στη Γη, την πραγματική «Εδέμ»…
Η συνέχεια στο βίντεο.
[Πηγή για τα παραπάνω: εδώ ]
Θρησκειολογικός σχολιασμός της ταινίας
Σε αυτό το Σύμπαν η Γη αποτελεί ένα ελάχιστο μέρος. Το μεγαλύτερο μέρος του Σύμπαντος βρίσκεται έξω από τη Γη.
Οι κάτοικοι αυτού του Σύμπαντος βρίσκονται οι περισσότεροι έξω από τη Γη. Οι γήινοι (άνθρωποι ή ζώα) αποτελούν ένα ελάχιστο μέρος.
Η ύλη αποτελεί ένα ελάχιστο μέρος του Σύμπαντος. Είναι μόνο ένα πεδίο (το λεγόμενο τρισδιάστατο) μεταξύ πολλών άλλων.
Οι κάτοικοι της ύλης αποτελούν ένα ελάχιστο μέρος των κατοίκων του κόσμου γενικότερα. Οι κάτοικοι του υλικού Σύμπαντος είναι ελάχιστοι σε σχέση με τους κατοίκους του ευρύτερου πολυδιάστατου σύμπαντος.
Όταν ακόμα και το υλικό σύμπαν θεωρείται ατέλειωτο, και εμείς δεν μπορούμε να μετρήσουμε καν τα όντα αυτού του πλανήτη, πόσο ατέλειωτη, αναρίθμητη και απεριόριστη πρέπει να είναι η ευρύτερη ύπαρξη με τους κόσμους της; Μπορούμε καν να αναλογιστούμε αυτές τις διαστάσεις;
Μέσα σε αυτή την ευρεία ύπαρξη, με τους κόσμους και τα αναρίθμητα όντα της, κάποια είναι υλικής μορφής και κάποια όχι, κάποια λιγότερο και άλλα περισσότερο πνευματικά.
Η ανθρωπότητα έχει αποκαλέσει «θεούς» όντα με μεγαλύτερη πνευματική και/ή τεχνολογική στάθμη από αυτήν των ανθρώπων. Δεν είναι οι δημιουργοί του Σύμπαντος, μα όντα που φέρουν μέσα τους ένα μεγαλύτερο βαθμό ταύτισης με το Απεριόριστο, από ό,τι εμείς, ένα συντονισμό τεχνολογικό και/ή πνευματικό. Ακριβώς όπως ο νους του ανθρώπου συλλαμβάνει καλύτερα το Απεριόριστο από ό,τι τα ζώα, και γι' αυτό δημιούργησε γράμματα και τέχνες και επιστήμη, έτσι και η νοητική ικανότητα άλλων πλασμάτων ξεφεύγει από τη δική μας φαντασία, τις δικές μας διαστάσεις, τη δική μας ύλη, τα δικά μας σύμπαντα και πλανήτες, μέτρα και σταθμά.
Έτσι, κάποιοι από αυτούς τους «θεούς» είναι πνευματικότεροι από άλλους. Κάποιοι είναι τεχνολογικοί πολιτισμοί, κάποιοι πνευματικοί πολιτισμοί, και όλοι αυτοί συνδυάζουν τα στοιχεία της τεχνολογίας και της πνευματικότητας με διαφορετικούς τρόπους και σε διαφορετικούς βαθμούς. Δηλαδή έχουν περισσότερο το τεχνολογικό ή το πνευματικό στοιχείο. Ασκητές όπως ο Βούδας και ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης δεν έχουν καθόλου τεχνολογία, ίσως όμως έχουν αυξημένη πνευματικότητα. Εξωγήινοι που επισκέπτονται τη Γη έχουν προηγμένη τεχνολογία στα σκάφη τους, ίσως όμως μικρότερη πνευματικότητα. Και υπάρχουν και οντότητες που μας επισκέπτονται με σκάφη μέσα στο όνειρό μας, και άλλες που μας επισκέπτονται στο τρισδιάστατο πεδίο μα και κατά βούληση εξαφανίζονται από αυτό.
Άλλες, δε, μας επισκέπτονται εναλλάξ στην ύλη και στον νου.
Το βίντεο δείχνει κάποιους από αυτούς τους "θεούς", οι οποίοι φαίνονται να έχουν προηγμένη τεχνολογία, όχι όμως ιδιαίτερα προηγμένη πνευματικότητα. Είναι κάποιοι από τους θεούς των αρχαίων Σουμερίων, τους οποίους αργότερα κληρονόμησαν κι οι Βαβυλώνιοι (οι οποίοι υπέταξαν τους Σουμέριους). Ας σημειωθεί ότι, μέσα στους ατέλειωτους θεούς των αρχαίων και σύγχρονων πολυθεϊστικών λαών, αυτοί είναι ένα μικρό μέρος. Παρακολουθούμε τη σάγκα των παθών και των προσπαθειών αυτών των συγκεκριμένων θεών, όχι για να βγάλουμε συμπεράσματα για τους θεούς γενικά (μια που αυτοί τόσο πολύ διαφέρουν μεταξύ τους σε τεχνολογία και/ή πνευματικότητα), μα για να δούμε πώς μια αρχαία φυλή εξιστορεί την δημιουργία του ανθρώπινου σώματος (και όχι της ανθρώπινης ψυχής) από αυτούς τους "θεούς" και την γενικότερη εμπλοκή αυτών στους πρώτους γήινους ανθρώπινους πολιτισμούς.
Η εξιστόρηση τούτη κάποιων θεοτήτων της Βαβυλωνίας, αρχαϊκών θεοτήτων που η ανθρωπότητα λάτρεψε, μας βάζει σε κλίμα που διαφέρει από το γνωστό. Πολύ ικανά, πολύ γουστόζικα, πολύ όμορφα, μας εξοικειώνει με το κλίμα αυτό – ιστορία, μυθολογία, θρησκεία, αστρονομία και ουφολογία– ο «Αθηναίος» στο ιστολόγιο «Περίπλους» στην παρακάτω διεύθυνση. Σας συστήνω, αφού δείτε την ομορφότατη, καλλιτεχνικότατη ταινία, να διαβάσετε την ανάλυσή του, ολοκληρώνοντας την είσοδό σας στον κόσμο της εναλλακτικής ιστορίας, μιας διαφορετικής οπτικής για τις απαρχές του ανθρώπου και του πολιτισμού του, με κοινά σημεία, ωστόσο, τόσο με τη Βίβλο όσο και με σύγχρονες επιστημονικές αφηγήσεις.
«Ο 12ος Πλανήτης και οι Σουμέριοι»
Αθηναίος, ιστολόγιο Περίπλους
https://operiplous.blogspot.com/p/12.html
Σημείωση 1: Η δημιουργία του ανθρώπου από εξωγήινους δεν είναι η δημιουργία της ψυχής του ανθρώπου, ούτε της ύλης ως κοσμικής ουσίας, μα του υλικού σώματος ως μηχανισμού που λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο. Στην περίπτωση ή στο βαθμό που το σώμα αυτό δίνει τη δυνατότητα ανώτερων λειτουργιών (μεγαλύτερης στοχαστικότητας και πνευματικότητας), άρα είναι ανώτερο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ανώτερες ψυχές. Μα η σχέση του ανθρώπου με τον Θεό είναι ψυχική. Αυτή η σχέση δεν καταργείται από τους εξωγήινους τροποποιητές του σώματός μας. Αν αυτοί έχουν σοφία, μπορούν να φτιάξουν ένα σώμα με πνευματικότερες δυνατότητες, μα είναι μόνο οι πραγματικοί θεοί, που έχουν ενωθεί με την ουσία της ύπαρξης, αυτοί που μπορούν να αναβαθμίσουν τις ψυχές μας έτσι ώστε να υψωθούμε, κι άρα να χρειαζόμαστε ανώτερα σώματα για να εκφράσουν τη νέα μας ποιότητα.
Η απλή γενετική μηχανική, δίχως το πνευματικό στοιχείο, παραλλάζει αναπτυξιακά μοτίβα που ήδη λειτουργούν στη φύση, συνδυάζοντας διαφορετικά μοτίβα με την ελπίδα να δημιουργήσει νέα που να είναι λειτουργικά και υγιή. (Κι οι άνθρωποι δεν την ασκούν επιτυχώς, σύμφωνα με πολλά επιστημονικά στοιχεία ότι γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα είναι βλαβερά στην υγεία).
Η γενετική μηχανική (ή όπως αλλιώς πρέπει να ονομάσουμε αυτή την επιστήμη) που υποστηρίζεται από πνευματική δύναμη αναβαθμίζει το σώμα με τρόπο τέτοιο ώστε να μπορεί να εκφράσει ανώτερη, πνευματικότερη ουσία. Τέτοια γενετική μηχανική παρουσιάζονται στην ταινία να κάνουν οι Νιμπηριανοί, λειτουργώντας όχι μόνο μέσω υλικών οργάνων μα και με ένα είδος πνευματικού φωτός που βλέπουμε να εκπέμπεται από μέσα τους. Στις σύγχρονες απαγωγές από εξωγήινους με σκοπό τον σχηματισμό μιας υβριδικής φυλής (θέμα στο οποίο θα αναφερθώ πιο κάτω), η «γενετική μηχανική» συχνά δεν γίνεται καν στο υλικό πεδίο, μα στο αιθερικό, και βιώνεται από τον άνθρωπο μέσα στο όνειρό του. Ή το αιθερικό-νοητικό και το υλικό πεδίο συγχωνεύονται, όπως όταν οι εξωγήινοι επικοινωνούν με τον άνθρωπο τηλεπαθητικά ή τον τραβούν μέσα από τους τοίχους του σπιτιού του στο διαστημόπλοιό τους. Αυτά, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των ανθρώπων που είχαν αυτές τις εμπειρίες.
Μα η ίδια η ψυχή μας αναβαθμίζεται μόνο από πραγματικούς θεούς, ψυχές που ενώθηκαν με τη θεία ουσία και τώρα μπορούν να την μεταβιβάσουν στην ψυχή μας. Τέτοιοι θεοί δεν είναι απλοί εξωγήινοι (ή και γήινοι) διαμορφωτές/τροποποιητές ενός φυσικού μηχανισμού, έστω και (στην περίπτωση των εξωγήινων) εμπνευσμένοι ή σοφοί στο αντικείμενο αυτό, μα πηγές φωτός που φέρνουν στην ψυχή μας τον ίδιο τον Θεό. Τέτοιες ψυχές φέρνουν στην ίδια την ψυχή μας αιώνια δύναμη και ζωή.
Είναι, στην πραγματικότητα, αδιαφοροποίητοι από τον Θεό, όσον αφορά τον ρόλο τους στην ανάληψη/αναβάθμιση της ψυχής μας, όπως ποτέ δεν μπορεί να είναι οι απλά «περισσότερο» προοδευμένοι τεχνολογικά -ή και πνευματικά ακόμη- εξωγήινοι που απλά ασχολούνται με το θνητό μας σκήνωμα – το σώμα.
Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ ενός εξωγήινου που παραλλάζει ή και αναβαθμίζει το σωματικό μας μηχανισμό, ακόμα κι αν η ανθρωπότητα τον έχει αποκαλέσει «θεό», και ενός πραγματικού θεού που περνά το θείο φως μέσα στην ψυχή μας, όπου αιώνια πλέον λάμπει, ακόμα και μετά το φυσικό μας θάνατο.
Αυτή η διαφορά εκφράζεται στην ταινία στις δύο περιπτώσεις όπου εξωγήινοι βλέπουν σε όραμα τον Γκαλζού, αγγελιοφόρο του Θεού, να τους καθοδηγεί, ακριβώς όπως ενίοτε καθοδηγούμαστε και εμείς οι γήινοι από την υπερφυσική εμφάνιση των αγγελιοφόρων και αγίων του Θεού στα όνειρα κι οράματά μας. Στα σημεία αυτά της ταινίας βλέπουμε ξεκάθαρα ότι οι συγκεκριμένοι εξωγήινοι δεν παρουσιάζονται ως «ο Θεός», μα, στην καλύτερη περίπτωση –όταν δεν παρασύρονται από άνομα πάθη–, καθοδηγούνται από Αυτόν σε πολύ μικρότερου διαμετρήματος έργα.
Γιατί ο Θεός, ή ένας πραγματικός θεός –μια ψυχή που έχει ενωθεί με τον Θεό–, έχει ως έργο την ύψωση της ψυχής μας στον Ουρανό με τρόπο τέτοιο ώστε αυτή να ζωντανέψει με θεία και αιώνια ζωή.
Αυτός που μπορεί να μας υψώσει στον Ουρανό είναι ο θεός μας.
Αυτός που μπορεί να αλλάξει το φυσικό μας μηχανισμό ώστε να γίνει φορέας μεγαλύτερης πνευματικότητας είναι ο προοδευμένος εξωγήινος.
Κι αυτός που παραλλάζει τα γονίδια της μπανάνας ώστε να μην σαπίζει τόσο γρήγορα και χάνονται τα κέρδη είναι ο κοινός άνθρωπος, που δεν έχει αντιληφθεί την πολυπλοκότητα και το ανεξιχνίαστο για εκείνον βάθος της νοημοσύνης που δείχνουν στις λειτουργίες τους οι φυσικοί οργανισμοί, και που γι' αυτό τα κάνει θάλασσα. Εκτός κι αν η υπονόμευση της φυσικής υγείας δεν είναι ατύχημα αλλά σκοπός, όχι λιγότερο από την ιδιωτικοποίηση των σπόρων και τη μεγιστοποίηση των κερδών. Για όλα αυτά έχουν βέβαια γραφεί τόσο πολλά, και τόσο εμπεριστατωμένα, ώστε δεν έχει νόημα να τα αναπτύξω εδώ.
Υπάρχουν, ωστόσο, κι αυτοί που λένε πως και η ίδια η εξωγήινη αλλαγή του μηχανισμού μας δεν είναι κι αυτή πάντα καλοπροαίρετη. Αυτό συνάδει με τη γενικότερη περιγραφή των εξωγήινων ως διχασμένων μεταξύ των καλοπροαίρετων και των κακοπροαίρετων, διχασμού που ισχύει και για τους ανθρώπους.
Οι καλοπροαίρετοι εξωγήινοι τότε θα ήταν οι πνευματικότεροι. Γιατί πνευματικότητα σημαίνει οικουμενική αντίληψη, κι αυτή γεννάει καλοσύνη.
Με τα βιβλία και τις ομιλίες του ο Ντέιβιντ Γουίλκοκ, μεταξύ άλλων, επιχειρεί να πληροφορήσει για τον διχασμό μεταξύ εξωγήινων καλής και κακής προαίρεσης. Μια τέτοια ομιλία του μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=TRuXlo4yy24
Σημείωση 2: Στη σημερινή εποχή φαίνεται ότι οι εξωγήινοι φτιάχνουν και πάλι σώμα για τις μεταγενέστερες ενσαρκώσεις, τις δικές μας καθώς και τις δικές τους. Ένα μεγάλο μέρος της σύγχρονης ουφολογικής ιστορίας μοιάζει να 'ναι οι «απαγωγές» από εξωγήινους με σκοπό τη δημιουργία μιας διαφοροποιημένης φυλής, υβριδικής μεταξύ ανθρώπων και εξωγήινων. Να δύο σχετικά βίντεο:
α) «Υβρίδια ανθρώπων-εξωγήινων»
http://www.youtubetranslations.gr/Hybrid_Human_Alien_Children.htm
Περιγραφή: Γήινες γυναίκες διηγούνται ότι έκαναν παιδιά με εξωγήινους.
β) «Τηλεθεατές διηγούνται απαγωγές τους από εξωγήινους»
https://www.youtube.com/watch?v=6bIK7lrfmwI
Περιγραφή:
«Ο Τζον Μακ (1929-2004) ήταν ένας Αμερικανός ψυχίατρος, συγγραφέας και καθηγητής ψυχιατρικής στο Χάρβαρντ. Κέρδισε το βραβείο Πούλιτζερ ως βιογράφος και θεωρείτο κορυφαίος ειδικός στο θέμα των υποτιθέμενων απαγωγών ανθρώπων από εξωγήινους, συχνά με σκοπό τη δημιουργία μιας υβριδικής φυλής. Ο Μακ θεωρούσε πως οι ιστορίες αυτές είναι αληθινές και αντιμετώπισε έντονη κριτική από συναδέλφους του ψυχιάτρους που περιέγραφαν τους ανθρώπους που έλεγαν ότι τους είχαν απαγάγει εξωγήινοι ως τρελούς.
Σχετική σελίδα στη Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack
Το βίντεο δείχνει τον Μακ να συζητά με τηλεθεατές που τηλεφωνούν στο στούντιο λέγοντας πως τους έχουν απαγάγει εξωγήινοι.»
Ελπίζω το παρόν βίντεο να σας δώσει μια εναλλακτική κατανόηση της προέλευσης του ανθρώπινου σώματος χωρίς να σας «μπερδέψει» με την ιδέα πως ο Θεός δεν είναι ο δημιουργός μας.
Γιατί ο Θεός δεν δημιουργεί ούτε εμάς ούτε το λύκο που μας τρώει.
Ο Θεός δημιουργεί το φως που λάμπει μέσα στην δεκτική προς Αυτόν ψυχή.
Και τα διδάγματα της χριστιανικής θρησκείας για την σημασία των αρετών ως κρίκου που μας ενώνει με τον Θεό, είναι, γι' αυτό, πλήρως έγκυρα και αληθή.
Η υποτιθέμενη διάσταση μεταξύ του «ενός και μοναδικού αληθινού Θεού» και των «πολλών και ψεύτικων θεών» είναι επίπλαστη. Εσύ είσαι όμορφη και είσαι η θεά μου. Εσύ μπορείς να αλλάξεις το σώμα μου και είσαι ο Θεός μου. Μα ο πραγματικός Θεός, και ο πραγματικός θεός, είναι απλά αυτός που μεταφέρει σε εμάς πνευματική ενέργεια και μας υψώνει στον Ουρανό. Αυτή είναι η αλήθεια.
Και μέσα σε αυτή την αλήθεια ο Θεός και ο θεός είναι ένα και το αυτό.
Στη χριστιανική θρησκεία αυτό είναι το δόγμα της Αγίας Τριάδας, που ταυτίζει το πρώτο πρόσωπό της (τον Θεό) με το δεύτερο πρόσωπό της (τον Χριστό, τον προσωπικό θεό των χριστιανών).
Αυτή η ταύτιση μεταξύ του Υπερβατικού, Απρόσωπου Πνεύματος και της προσωπικής θεοποιημένης ψυχής ισχύει άσχετα από πλανήτες. Κάποιοι εξωγήινοι είναι θεοποιημένες ψυχές, καθώς και κάποιοι γήινοι.
Γιατί όταν μιλάμε για το θείο, μιλάμε για τον εσωτερικό ουρανό. Και μπορείς να βρίσκεσαι εκεί ενώ τα υλικά πόδια σου πατούν στη Γη.
Ο Χριστός πατούσε στη Γη, μα πού βρισκόταν η ψυχή του;
Σήμερα λατρεύουμε τα κινητά, την απόλαυση, τη διασκέδαση και τον φαλλό, μα σε παλιότερες εποχές λατρεύονταν τέτοιες θεϊκές ψυχές, υπήρχε ένας σύνδεσμος αγάπης και αφοσίωσης προς τέτοιες ψυχές από εμάς τους θνητούς.
Ο Σωκράτης είναι ένας από τους λατρεμένους. Αν και φιλόσοφος, αγαπήθηκε ως εκφραστής της θείας αλήθειας, ακριβώς όπως ο ίδιος λάτρευε και υπάκουε στον δικό του θεό, τον Απόλλωνα, ο οποίος, σύμφωνα με τον Σωκράτη, του μιλούσε και τον καθοδηγούσε από παιδί.
Όμως για να τα νιώσεις όλα αυτά χρειάζεται ένα άλλο κλίμα, μη αιτιοκρατικό. Ένα κλίμα όπου μπορείς να δεις αιτίες στον Ουρανό μάλλον παρά στις σταθερές, αυτόματες αντιδράσεις της ύλης.
Ένα τέτοιο κλίμα είναι η ιστορία των Ανουνάκι, αν και, φυσικά, δεν πρόκειται για την θεία αλλοίωση της ψυχής, μα για την αλλοίωση του φυσικού σώματος με ένα πνευματικό τρόπο.
Ακόμα κι αυτό, από μόνο του, εισάγει ένα άλλο, ανώτερο κλίμα. Γιατί μας κάνει να αναλογιστούμε τη διαφορά μεταξύ των ζωικών χαρακτηριστικών του πιθήκου, πάνω στον οποίο οι Ανουνάκι δούλεψαν, και του τελικού Homo sapiens στον οποίο κληροδότησαν τις ποιοτικότερες δικές τους καταβολές.
Απολαύστε το βίντεο. Άσχετα απ' το αν τελικά αυτή είναι η ιστορία των απαρχών της ανθρώπινης φυλής και πολιτισμού, έχει όμορφες ιδέες και ένα όμορφο είδος ροκ μουσικής.
Και τα κινούμενα σχέδια είναι συντηρητικά, δεν σε βομβαρδίζουν με κίνηση τόσο ώστε να σε κατακλύζουν, όπως τα παιδικά κινούμενα σχέδια, μα σου αφήνουν χώρο για να αναλογιστείς και να αισθανθείς, να σκάψεις και να ψάξεις τους δύο πόλους της ύπαρξής σου, τον ζωικό και τον πνευματικό, και να ιχνηλατήσεις την πορεία προς τον δεύτερο.
Διότι όλη η ζωή είναι μια πορεία συνειδητοποίησης, εξύψωσης και τελειοποίησης.
Και, μπροστά στην εμπειρία αυτής της εξύψωσης, κάθε ιστορία, μυθολογική ή και πραγματική, δεν είναι παρά ένα σύμβολο μόνο.
Το θέμα είναι αν το σύμβολο δείχνει προς τα εκεί που πρέπει, δηλαδή προς τα ψηλά, προς τον Ουρανό, την πνευματική έδρα της ψυχής, και αν νιώθεις αυτή την έλξη…
Πι χι η ταινία δείχνει δύο Ανουνάκι να βρίσκονται στο φεγγάρι, να βλέπουν το διάστημα από εκεί, και ο ένας από αυτούς τραγουδά: «Πότε θα λάμψει το όνομά μου ανάμεσα στα άστρα; Πότε θα βρω τον δικό μου ουρανό;»
Πότε πράγματι θα βρούμε τον δικό μας ουρανό; Όταν τον αφήσουμε να εισχωρήσει στην καρδιά μας.
----------------------
---------------------------------